sobota, 28 lipca 2012

Uwaga!


Nasze drogie wampirzątka. Tak, tak wiemy. Jesteśmy straszne. W roku szkolnym narzekamy, że nauka, a w wakacje, że wakacje. Tak czy inaczej powinno się nas ukrzyżować, albo przebić osikowym kołkiem tak dla zachowania klimatu.
Teraz tak! Obiecujemy, że za około tydzień, kiedy już Tsuki naniesie wszystkie niezbędne poprawki, dodamy rozdział. Potem niestety znów będziecie musieli poczekać aż do września, ponieważ wyjeżdżamy. Mamy nadzieję, że jakoś wytrzymacie.


A teraz pytanie. Ktoś to w ogóle czyta? :)

4 komentarze:

  1. Ja czytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam również :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zyskałyście kolejną, oddaną czytelniczkę XD.
    Wasza historia jest cudna. Pełno walki, krwi i cierpienia no i oczywiście... Sexu! XD
    Ciekawa jestem "księżniczki" - coś przeczuwam, że tutaj mogę się spodziewać wątku yuri XD (jestem jak najbardziej za). Polubiłam Asmodeusza - to mój ulubiony bohater (pomijając, że jest w ciele Cypriena). Uwielbiam zdradzieckie, mające w dupie wszystko oprócz samych siebie demony XD.
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. Jeśli powiadamiacie o nowych notkach to poprosiłabym - twarz-mordercy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń